Pro rok 2022 počítám se snížení kapacity servisu - resp. o zastropování počtu provedených servisů, hlavně na jaře 2022 - nárůst zákazníků je tak obrovský (meziročně o 30-50%), že vzhledem k zachování kvality nebude možné provést servis úplně každému v termínech jak to bylo doposud - a snížením kapacity dojde k radikálnímu prodloužení termínů.
Stále bude možnost se objednat na konkrétní datum (zabookovat si kapacitu servisu předem - běžně si zákaznici rezervují termín klidně 2 měsíce dopředu - a platí to i pro odpružení zaslané přes dopravce*).
Nepočítejte s tím že v sezóně 2022 dojde ke změně a zboží bude dostatek, bude pravděpodobně hodně bazarových kol z tzv. éry Covidbike kdy si kolo koupil opravdu každý a momentálně se jich zbavují. Ale rozhodně ne komponenty, upgrade kity a pod.
Počítám s naskladněním dalších servisních sad v období únor a květen 22 - a již naposled upozorňuji na to, že sady vůbec nemusí být a není to o tom, že se to tak nějak udělá na "jenomku" - jsou díly které nejdou vyrobit popřípadě jen nahradit o-kroužky z Rubeny...
Sady na běžné vidlice a tlumiče jsou stále skladem - momentálně na cca 2-3 měsíce. Pro představu sady na Monarchy které jsem objednával v březnu 2021 dorazili v říjnu 2021...
POKUD CHCETE SEZONU 22 UŽÍT V POHODĚ, TEĎ JE ČAS NA SERVIS JAK KOLA TAK TLUMIČŮ.
* zákazník si zarezervuje termín servisu klidně měsíc dopředu, na daný termín je již objednán svoz přes PPL - předá zabalené komponenty, má zarezervované sady na servis a vše proběhne v podstatě na otočku